3 JULI

Sms 10.23 :

Startade kl. 6 imorse. Det var nästan kallt på morgonen innan solen gått upp. Men man får fort upp värmen...:)

Benet känns bättre och bättre.

Sitter nu på en liten bar i byn Tosantos med morgonens första café con leche...mmm !!!
Dom gör verkligen gott kaffe här i Spanien.

Har inget direkt mål idag utan jag knallar på så får jag se hur långt det blir.

Hasta Luego !



Sms kl. 11.23 :

Framme i Espinosa del Camino. Nu går benen av sig själv - HÄRLIGT !!!
Stannat för en Tinto de Verano och en tortilla de chorizo - sen iväg igen !

Luego !



Sms Kl.13.36 :

Framme i Villafranca Montes de Oca. Fått mig en säng, dusch och tvättat lite kläder för 6 € ! Upptäckte i duschen att en tånagel släppt på höger fot...men det är inget som känns ! På med ett zinkplåster bara så blir det bra !

Nu ska jag gå ut och se mig omkring !!!

Hasta luego !




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du gör det bra:)

2012-07-03 @ 14:34:47
Postat av: Henny

Så skönt att benet blivit bättre. Ha en fortsatt god tur :-)

2012-07-03 @ 22:45:04
URL: http://osorterat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0