4 JULI

Sms kl.13.22 :
 
Hola !

Lämnade Villafranca kl. 6 imorse. Det har varit en riktigt bra dag !
Mina bästa vänner, benen & fötterna, har nästan gått av sig själva !

Fick sällskap av en holländsk kvinna som varit på vandring sen mars och var lite pratsjuk. Sa att jag träffat flera holländare som gått ända hemifrån och hon svarade att holländarna var ett lite galet folk :)

Gick förbi paret från Stavanger över ett par riktigt sugande bergstigar, en på över 2 km uppför... Men det var inga problem ! Lite ont i benet än men efter en stunds vandring känner jag inte av det  - härligt !

Nu är jag framme i en by som heter Cardenuela Riopico där jag fått ta mig ett eget rum...ingen här som vill ha betalt, men kanske det kommer någon ikväll...:)

Blev 24,5 km idag - en fin prommis !

Imorrn går jag till Burgos och därifrån tar jag bussen till Léon, för att sen vandra de sista 29 milen fram till Santiago de Compostela !

Hasta luego Amigos !!!





Kommentarer
Postat av: mor

Heja Roland, du gör det bra! Och träffar många olika sorters människor. Det blir fina minnen! Skönt att benet börjar bli bättre! Kram

2012-07-04 @ 18:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0