5 JULI

SMS kl.8.24 :

Halloj !

Startade kl.06 imorse och är nu framme i Burgos ! Bara asfalt genom bla Villafria - en halv mil lång förort !

Ska vandra runt lite och bla försöka hitta busstationen för transport till Léon :)

Vamos con Camino !



Det blev ingen färd mot Léon idag ! Ett holländskt par stod före mig i kön och köpte de sista biljetterna ! Så min buss går inte förrän kl. 6.35 imorrnbitti...

Men nu får jag utforska Burgos istället ! En riktigt stor stad...

Hasta Luego !


SMS 12.34 :

Har varit i katedralen i Burgos...helt vansinnigt ! Fantastiskt vackert ! Men tyvärr fick man inte fota där...vakter överallt :( Men finns säkert fina bilder på nätet. Är känt över hela världen tydligen :)

Hittade en billig sängplats och nu måste jag hitta mig en anständig t-shirt !

Luego !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0