6 JULI

SMS kl.9.15 :

Hola !

Träffade paret från Seattle igår igen så jag fick då säga hejdå till dom. Men först gick vi ut och åt en matbit och tog några öl, fotade varandra och växlade lite adresser. Hoppas verkligen att en dag få träffa dom igen !

Tog bussen från Burgos imorse och är nu i Léon efter 2 timmars färd. Nu ska jag strosa omkring här lite idag och sen tidigt imorgon upp och iväg igen till fots ! Längtar redan, men det är bra för benen med lite vila !

Hasta luego !!!






 SMS 15.50 :

Fan...läser i boken att jag nog måste investera i ett regnställ eftersom det oftast regnar kring O´Cebrerio. Det är upp till 1400 m som högst och kan tom bli snöstormar där mitt i sommaren ! Dis och dimma är vanligare där än solsken pga av att man närmar sig Atlanten.

Luego !

Kommentarer
Postat av: Ann Wacker

Jag måste bara skriva att du gör en otrolig vandring. Det är kul att följa dej VIA Bloggen. Kämpa på vi hoppas det går bra för dej resten av vandringen :)

2012-07-10 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0