Idag Leon!

Efter att ha lamnat den mycket vackra staden Burgos ( rekommenderas verkligen) Har jag med buss tagit mig till Leon. Annu en valdigt vacker stad har uppe i norra Espana. Aven har en vacker katedral att se. Om an inte lika imponerande som den i Burgos. har hittat mig ett rum och tagit en valbehovlig dusch. Aven om jag bara akt buss idag:-). Naval..i morgon stigerjag upp tidigt, runt 05.00 sa ar jag klar att vandra i vag i gryningen. En harlig tid pa dagen, da det ar tysr o stilla overallt. Langtar ut pa caminon igen och fa slippa allt liv i storstaden. Ska bli harligt!
Hasta Luego Amigos! Vamos!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter underbart!!! =)

Du har många fans här hemma bland min kompiskrets kan jag lova! =)



Ha det gott, kraaaaaam Cissi



Neo hälsar Jojoj!!

2012-07-07 @ 09:03:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0