Lördag 7 juli

SMS 8.48 :

Äntligen ! Första kaffet för dagen :) Startade från Léon kl.6 imorse. Nu framme i Valverde de la Virgin. Har längtat efter en kaffe...

Skönt att komma bort från storstaden och ut på landet igen !
Kopp på Er !


SMS 10.27 :

Framme i Villadangos del Paramo som egentligen var dagens mål, men jag tar ett mellis och fyller lite vatten så kan jag fortsätta 5 km till. Till San Martin del Camino.
Härligt väder och allt är bra !

Luego !



SMS  11.54 :

Efter 26 km vandring är jag nu framme i San Martin del Camino. En härlig promenad !
Lite tråkigt förbi Léons alla förorter men annars ok !

Tog in på första härbärget jag hittade. Inte en gäst före mig...

Imorrn bär det iväg mot Astorga !
Vamos !



Kommentarer
Postat av: Frida

Knalla på!

Jag "hälsar på dig" varje dag, både här och på din estate på "HIdden" ;-)



Ha en fin dag!

2012-07-07 @ 13:49:18
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0