Onsdag 11 JULI

SMS kl. 8.51 :

Hola !


Startade tidigt imorse, kl. 6.15 och har nu stannat i Villa Franca del Bierzo. En otroligt vacker by djupt nere i en dal.

Först blev det en lång klättring uppåt för att sedan gå djupt ner i dalen. Nu börjar en dryg och jobbig etapp enligt min bok...så jag har laddat med vatten.

Avnjuter just nu en kopp kaffe och churros :)
En konstig kombination tyckte hon som serverade. Vanligtvis dricker man tjock choklad till...

Luego !



SMS kl. 10.08 :

Efter km undan km med motlut på asfalt har jag nu stannat vid en liten å och stoppat fötterna i det kalla vattnet. Underbart !

Just nu går mina tankar till Tomas L och hans familj sen jag fått veta att hans far gått bort. Väldigt tråkigt.
Träffade honom med jämna mellanrum och han var alltid lika vänlig och ödmjuk. Tyckte mycket om honom. Sköt om Er Åsa & Tomas !

Hasta Luego !!!



SMS kl. 16.27 :

Har stannat för dagen i en pytteliten by som heter Laguna de Castilla. Sista milen har det gått rakt uppåt från 600 möh till 1200 möh ! Rena klättringen på vissa ställen !

Här är otroligt vackert ! 

33,2 km idag efter vad som räknas som den jobbigaste sträckan på hela Caminon ! Är riktigt stolt över vad jag presterat idag !

Hasta Luego !




 

Kommentarer
Postat av: Carola

Låter väldigt vackert! Önskar jag kunde se det med egna ögon:)

Kram!

2012-07-11 @ 09:50:49
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0