Onsdag 18 juli

SMS kl.8.34 :

God Morgon !
Har sovit som en stock i 9 timmar ! Skööönt !
Idag ska jag gå till busstationen...det är det enda riktiga arbetet jag ska utföra idag ! Eller jag måste förspka hitta et it-café med skrivare också...

Har räknat ut att jag allt som allt gått 626 km !!!

På 24 dar, fast då hade jag ju 2 dar i Léon där det blev vila...så det blir ett snitt på 28,5 km / dag ! Inte dåligt för en överviktig gubbe...?!?


SMS kl 9.56 :

Sitter och myser med en cafe con leche och känner mig rätt så rofylld just nu :) Kollar in pilgrimer som kommer förbi på deras sista etapp. Känns att man gått ner i varv nu...

SMS kl. 11.49 :

Nu är bussbiljetten köpt till Barcelona. Kostade 86 € !!!
Imorrn kl.17 går den och då knoppar jag på bussen den natten. Boendet i Barcelona är ordnat ( fick tips av Cissis kompis Katrin ) så där blir jag från fredag till söndag då jag tar mig upp till Girona för flyget hem på måndagmorgon !

Hasta Luego y saludos !!!




En liten karta till :



Den gröna pilen är där vårt älskade Almuñecar är...och dit längtar hustrun nu...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0