Söndag 8 juli

SMS kl.9.31 :

Hola !

Knallade iväg från San Martin del Camino kl.6. Har stannat för min andra kopp kaffe i en liten vacker by som heter Santibanez de Valdeiglesia. Behövligt att ladda med kaffe innan den sista etappen mot Astorga !

Hasta luego !!!



Maken ringde nyss och sa att han skulle fortsätta 5 km bortanför Astorga, då det är mycket mysigare att bo i de små byarna...och att benen liksom går av sig själv nu, så det är svårt att bara stanna för dagen...



SMS kl. 15.03 :

Efter 30,2 km är jag nu framme i Santa Catalina de Somoza.
Har duschat och betalat rummet - 5 € - så nu har jag tagit mig en grande cerveza ! Mmmm...den var god ! Välförtjänt enligt mig själv ;)

Imorrn bär det iväg mot det stora korset Crus de Ferro där man brukar kasta en sten som man har med hemifrån. Allt medans man tänker på varför man gör denna vandring...

Hasta luego !!!



SMS kl. 20.21 :

Trerätters middag med vin + husrum med dusch och tvätt...allt för 13,50 € !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0