Tisdag 10 juli

SMS kl. 8.48 :

Startade lite senare idag - runt 6.30 - och har nu anlänt till en jättevacker by som ligger i en dal mellan bergen, Molinaseca.

Vandringen hit ner från 1145 möh till 585 möh var tidvis ganska tuff med vassa stenar och tvära nedförslöpor.
Men det har gått bra och nu tar jag mig min kaffekopp som har blivit nästan omöjlig att vara utan den här tiden på morgonen :)

Hasta luego !



SMS kl. 12.35 :

Har stannat i en liten by som heter Fuentes Nuevas för en cerveza och en toast ! Behövligt för benen... Har varit asfalt hela sista milen.

Luego !



SMS kl. 15.03 :

Blev 32,5 km idag :), så nu är jag framme i Cacabelos, en liten stad med 3776 invånare.  Nu ska jag hitta mig en säng också...
Har bara 8 km kvar till Villafranca del Bierzo.

Hasta Luego Amigos !!!






Kommentarer
Postat av: mor

Du har gått långt nu,sett mycket och träffat en massa nya människor.Hur känns det att komma hem med alla intryck tror du? Var rädd öm dej! Kram

2012-07-10 @ 18:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0