TISDAG 17 JULI - FRAMME !

SMS kl. 8.43 :

Efter en god frukost bär det nu iväg mot målet. Känns lite konstigt att det är sista dagen på min långa vandring... Men nu ska det bli skönt att vila några dagar efter detta !

SMS  kl. 10.30 :

Sitter i San Marco med en cerveza och myser. Det har varit långa uppförsbackar men benen bara går av sig själv utan probelm. Känns riktigt bra. Endast 6-7 km kvar...

SMS kl.11.42 :

Nu ser jag katedralen !!!

MMS kl. 12.00 :

Här är den :



Mäktigt...

SMS kl. 13.56 :

Har frågat runt lite om boende och till slut hittade jag ett litet pensionat för 20 €/natt...med dusch i korridoren !

SMS kl. 16.18 :

Hittade äntligen en bar med tapas ! Inte så vanligt här uppe... Man får leta lite, men det blev en billig middag ;)

MMS kl. 19.14 :

Här är det :



Det verkliga beviset för att jag genomfört min vandring !

Nu återstår några dagar då jag inte stiger upp kl. 5.30 för att vandra vidare. Känns lite vemodigt, men ändå skönt !

JAG HAR GJORT DET !!!

Efter detta behövs en mycket stor utmaning nästa gång. Har träffat så många trevliga och intressanta människor under min vandring och det ska mycket till för att slå det här !

Människor, naturen, helt otroliga vyer vissa dagar...

Nu blir det ett par dagar här och ett par i Barcelona...sen äntligen hem igen !!!

HASTA LUEGO AMIGOS !!!



Kommentarer
Postat av: mor

Vilken känsla det måste vara!! Går den att beskriva?Bra gjort!

2012-07-17 @ 18:37:49
Postat av: Frida

Heja! Heja! Vilken resa du har gjort!

2012-07-17 @ 19:22:27
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Cissi

Graaaattis :):):)

2012-07-17 @ 20:20:05
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Kenneth

Fan vad bra gjort, härligt Rolando! :) välkommen hem, ska bli kul att höra om resan & allt du upplevt... :)

2012-07-17 @ 20:24:01
Postat av: Carola

Stort GRATTIS!! Grymt jobbat! Stolt över dig! :) Bllir kul och höra om allt när du kommit hem.

KRAM

2012-07-17 @ 21:06:32
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: Bente

Gratuler Rolle:)Må jo ha vært litt av en opplevelse:)

2012-07-17 @ 21:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0