Torsdag 19 juli

SMS kl. 9.46 :

Sitter just nu och dricker en cafe con leche och äter en macka.
Det är mulet idag och det är faktiskt ganska skönt ;)

Ska gå till busstationen och ställa ryggan i ett skåp medan jag själv fördriver dagen med att vandra omkring lite där...helt outforkat för mig, så det blir bra !

SMS KL. 12.52 :

Sitter och kollar på peregrinos jag träffat för 1 vecka sen, som idag kom till Santiago. Gjorde en himla spurt eller tog bussen en bit dom med...

MMS kl. 14.26 :

Mina trogna gympadojor, som burit min tunga kropp hela vägen. NIKE AIR...men nu har luften gått ur dom så dom har gått till de sälla jaktmarkerna.
Må dom vila i frid !



Snart bussdax ! Går kl.5 - mot Barcelona !

SMS kl.21.04 :

Paus i Ponferrada för lite kvällsfika :)
Känns konstigt att åka förbi dessa enorma bergsmassiv som jag faktiskt vandrat i och över i 4 veckor ! Man får en annan syn på dem när man åker buss... Svårt att tro att jag verkligen gått hela denna väg...:)

HASTA LUEGO AMIGOS !!!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Du har verkligen gjort de bra! Hur många kg har du gått ner?:)))))

2012-07-21 @ 22:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0