Antligen framme vid start!!

Ja nu antligen efter en seg start med en resa som varat i30 timmar drygt har jag kommit mig fram till Roncesvalles:-)
Natten som var spenderade jag pa Barcelona norra busstation.Laaang,lang natt.
Men nu har jag just tagit mig en stor ol o lite kak och ska snart duscha o sova. Har bara sovit 5 timmar pa hela hitresan. Idag spatserade jag runt i Pamplona for att inhandla div. attiraljer. Solskydd! Viktig nar det ar sant har vader! Skulle kopa biljett pa busstationen..tjejen bakom disken ursaktade sig och sa " dos minutos". Sen stangde hon luckan o drog!! Sakert!! Vi stod kvar dar i tjugo minutos, men ingen tjej kom tillbaka! Markligt beteende :-)
Naval till slut..efter att jag gatt en svang var hon tebaks sa jag fick min biljett. 
En ganska enorm bussresa uppfor,uppfor o annu mer uppfor svindlande slingrande vagar som ibland nastan slog knut pa sig sjalv. Valdigt vackra byar passerade vi. Har svart att lagga in foton eftersom jag inte tog med mig kabeln, men bilder kommer sen nar jag kommit hem.
Sov gott o Hasta luego Amigos!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att höra att du kommit fram och fått i dig käk och kanske får sova :):):)



Kraaaaam

2012-06-23 @ 21:44:13
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Carola

Nu börjar det! :) Hejja hejja! Kram!

2012-06-24 @ 00:11:05
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com
Postat av: mor

Skönt att höra av dig: Hoppas du får sova ut sen annars blir det jobbigt! var rädd om dig.

Lena ängslades över rånare och sånt. Kram

2012-06-24 @ 08:21:12
Postat av: Roffe

Bra jobbat, Roland:) Lycka till i fortsättningen...

2012-06-24 @ 13:11:10
Postat av: Kenneth

Härligt Rolle, kör hårt!

2012-06-24 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0