NÄRA NU...

4 arbetsdagar kvar...sen åker jag !

Passet är hämtat och jag har redan checkat in online och fått mitt boardingkort, så nedräkningen är på g !

Kommer att flyga från Skellefteå till Girona på midsommarafton och därifrån tar jag bussen till Roncesvalles, först via Barcelona och så Zaragoza och Pamplona.
Och förhoppningvis är jag redo för att börja min 77-mila-vandring redan nästa söndag !

Jag kommer att försöka att uppdatera så mycket som det bara går efter vägen och jag hoppas Ni hänger med mig !

HAREGOTT !!!


Kommentarer
Postat av: mor

Önskar lycka till!! Ta det lugnt bara , inga brutna ben eller så.Känner du att det blir för jobbigt är det ingen skam att avbryta ! Hälsan först! Kram

2012-06-19 @ 09:15:08
Postat av: Anonym

Lycka till:)

2012-06-22 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0