25 och 26 JUNI

Igår kl. 9,38 :

Sitter just nu och vilar mig inför en lååång brant uppförsbacke. Talade med en holländare som redan gått 100 mil !!!
Allt går bra och jag har 8 km kvar till Pamplona. Då har jag gått 22 km...tror jag fortsätter förbi staden om jag orkar !
Hasta luego !

Igår kl. 13,44 :

Gick rätt genom Pamplona och ca 5 km till. Framme i Cisur Menor.
Säng, dusch, toa och tvätt för endast 4 € !!!
Blev bara 27,7 km idag...kändes i kroppen sen gårdagen...
Hasta luego !



Här i sin nya kepa, då han glömde hatten hemma :(

Och imorse kom denna underbara bild med texten :



Måste bara skicka den här bilden...4 km uppför !!!

Det här är ett konstverk - i plåt tror jag - som visar det kämpande pilgrimerna.

Så han jobbar på maken och varmt och skönt har han också ! Få se om han kommer sig till en dator snart...

Hasta luego !

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise NYman

Heja Rolle, vi följer dig på din vandringsblogg, så himla kul att läsa, vilken utmaning och vilket driv att genomföra detta. Himla mycket du får uppleva,och säkert mycket tid att reflektera och filosofera,"naturen som andrum" kanske. Varma kramar från mig och Rolf till dig och god fortsatt vandring.

2012-06-26 @ 10:30:07
Postat av: Carola

Vilken frän bild! :) Stor Kram!

2012-06-26 @ 23:17:08
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0