Onsdag 27 juni

SMS kl. 8,32 :

Efter en rejäl frukost lämnar jag nu Puente la Reina och vandrar mot Estella. Känns verkligen som man kommit igång nu...
En härligt skön säng och eget badkar gjorde det inte sämre :):):) Behövdes !!!

Hasta luego amigos !!!


Kl. 13.47 :

Hola Amigos !
Anlände till Estella kl.12.
Har tagit in på ett härbärge för 6 €. Här är det tätt mellan sängarna... Värsta är ju att jag snarkar så mycket :)
Ja, ja det är bara att skynda sig iväg tidigt på morgonen !

Det har varit en varm dag med långa sträckor efter odlingarna utan minsta skugga...37-38 grader. Så det går åt mycket vatten...
Har träffat flera trevliga och intressanta människor bla en holländare som vandrat 200 mil hit !

Nu in i duschen ! Sen ska jag slå mig ned med en kall isig Tinto de Verano ( rödvin, is och bubbelvatten ) Mmmm !!!

Hasta luego amigos !


Lägger in en karta så ni ser var han börjat och var han är just nu :)





Kommentarer
Postat av: Tomas

Låter som att du njuter av äventyret. Knäcker då lätt mitt äventyr med att bila upp golvet i pannrummet. :/ Livet går vidare, men nog fan lät det bättre att plåga sig i spanska backar motför i pannrummet.. hehe

2012-06-27 @ 09:16:13
URL: http://carolakarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0